Адміністративно-правове забезпечення діяльності державної архітектурно-будівельної інспекції в Україні
480.00 грн.
Переглянуто 1144 переглядів
Категорії
Кошик
Аккаунт
Пошук
Останні перегляди
Всі категорії
×
- Історія держави і права
-
Галузі права
- IT-право
- Європейське право
- Інвестиційне право
- Іноземна мова для юристів
- Інтелектуальна власність
- Інформаційне право
- Історія держави і права
- Аграрне право
- Адвокатура
- Адміністративне право
- Антимонопольне право
- Банкрутство
- Військове право
- Господарське право і процес
- Діловий лист і етика
- Екологічне право
- Земельне право
- Конституційне право
- Корпоративне право
- Космічне право
- Кримінальне право і процес
- Міжнародне право
- Міжнародне приватне право
- Міжнародний арбітраж
- Медіація
- Медичне право
- Митне право
- Морське право
- Нотаріальне право
- Податкове право
- Порівняльне правознавство
- Права людини
- Право нерухомості
- Римське право
- Сімейне право
- Спортивне право
- Страхове право
- Судова практика
- Теорія держави і права
- Транспортне право
- Трудове право
- Філософія та психологія права
- Фінансове право
- Цивільне право і процес
- Юридичний менеджмент
- Закони
- ЗНО
- Кодекси
- Коментарі
Кошик
×
Ваш кошик порожній!
Мій аккаунт
×
Пошук
×
Останні переглянуті товари
×
Характеристики
- Автор Кудрявцев О.В.
- Вага 0.3 кг
- Видавництво Видавничий дім "Гельветика"
- Кількість сторінок 248
- Мова українська
- Обкладинка твердий
- Рік видання 2018
- Тип видання Монографія
- Тираж 300
- Формат 145х200 мм
- Продавець ЮрКнига
Опис
У монографії досліджено теоретичні і практичні проблеми діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ) в Україні; з’ясовано її місце в системі органів публічної адміністрації; правове регулювання та принципи діяльності; порядок здійснення ліцензійних та контрольно-наглядових процедур.
Проаналізовано та визначено поняття, види та напрями діяльності ДАБІ; пріоритетні напрямки її удосконалення; юридичні гарантії та їх функції. Розглянуто механізм взаємодії ДАБІ з державними інституціями, органами місцевого самоврядування та громадськістю. Наголошено на необхідності вирішення проблеми покращення якості контролю за будівництвом об’єктів.
Акцентовано, що поєднання у роботі ДАБІ дозвільно-реєстраційних та контрольно-наглядових повноважень зменшує ефективність контролю і нагляду, збільшує корупційні ризики у цій сфері. Обґрунтовано необхідність розмежування повноважень з надання адміністративних послуг та здійснення контрольно-наглядової діяльності ДАБІ шляхом їх розподілу та створення Державної архітектурно-будівельної служби (ДАБС).
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, практичних працівників, усіх тих, хто цікавиться проблематикою правого регулювання та статусу архітектурно-будівельної інспекції.
Проаналізовано та визначено поняття, види та напрями діяльності ДАБІ; пріоритетні напрямки її удосконалення; юридичні гарантії та їх функції. Розглянуто механізм взаємодії ДАБІ з державними інституціями, органами місцевого самоврядування та громадськістю. Наголошено на необхідності вирішення проблеми покращення якості контролю за будівництвом об’єктів.
Акцентовано, що поєднання у роботі ДАБІ дозвільно-реєстраційних та контрольно-наглядових повноважень зменшує ефективність контролю і нагляду, збільшує корупційні ризики у цій сфері. Обґрунтовано необхідність розмежування повноважень з надання адміністративних послуг та здійснення контрольно-наглядової діяльності ДАБІ шляхом їх розподілу та створення Державної архітектурно-будівельної служби (ДАБС).
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, практичних працівників, усіх тих, хто цікавиться проблематикою правого регулювання та статусу архітектурно-будівельної інспекції.