Закон України "Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб". Науково-практичний коментар
640.00 грн.
Переглянуто 53 переглядів
Категорії
Кошик
Аккаунт
Пошук
Останні перегляди
Всі категорії
×
- Історія держави і права
-
Галузі права
- IT-право
- Європейське право
- Інвестиційне право
- Іноземна мова для юристів
- Інтелектуальна власність
- Інформаційне право
- Історія держави і права
- Аграрне право
- Адвокатура
- Адміністративне право
- Антимонопольне право
- Банкрутство
- Військове право
- Господарське право і процес
- Діловий лист і етика
- Екологічне право
- Земельне право
- Конституційне право
- Корпоративне право
- Космічне право
- Кримінальне право і процес
- Міжнародне право
- Міжнародне приватне право
- Міжнародний арбітраж
- Медіація
- Медичне право
- Митне право
- Морське право
- Нотаріальне право
- Податкове право
- Порівняльне правознавство
- Права людини
- Право нерухомості
- Римське право
- Сімейне право
- Спортивне право
- Страхове право
- Судова практика
- Теорія держави і права
- Транспортне право
- Трудове право
- Філософія та психологія права
- Фінансове право
- Цивільне право і процес
- Юридичний менеджмент
- Закони
- ЗНО
- Кодекси
- Коментарі
Кошик
×
Ваш кошик порожній!
Мій аккаунт
×
Пошук
×
Останні переглянуті товари
×
Характеристики
- Автор Бандурка О.М., Боднарчук О.Г., Копотун І.М., Пєтков С.В., Коропатнік І.М., Вітвіцький С.С., Микитюк М.А., Скриньковський Р.М., Шамрай Б.М., Корецький О.П., Комісаров О.Г.
- Вага 0.5 кг
- Видавництво ЦУЛ
- Кількість сторінок 352
- Мова українська
- Обкладинка м'який
- Рік видання 2025
- Тип видання Коментар
- Формат 145х200 мм
- Продавець ЮрКнига
Опис
Пропоноване видання є науково-практичним коментарем до Закону України «Про державну охорону органів державної влади та посадових осіб». Цей Закон було прийнято Верховною Радою України в 1998 році. До прийняття Закону України, діяльність підрозділів Управління здійснювалася на основі Положення про Управління державної охорони України, яке було затверджено Указом Президента України від 17 серпня 1992 року № 417.
З моменту свого прийняття Закон піддавався незначним поточним змінам, навіть введення правового режиму воєнного стану через широкомасштабну російську агресію проти нашої країни не призвели до докорінних змін у правовому регулюванні системи та організації питань державної охорони органів державної влади та посадових осіб.
Питання державної охорони являють собою таку правову систему, яка має переважно практичне значення. Правове забезпечення діяльності у таких умовах потребують надійного, лаконічного та стабільного унормування, що власне й демонструє коментований нормативний акт.
Також пропонується спеціальне профільне законодавство, яке регулює окремі питання державної охорони.
З моменту свого прийняття Закон піддавався незначним поточним змінам, навіть введення правового режиму воєнного стану через широкомасштабну російську агресію проти нашої країни не призвели до докорінних змін у правовому регулюванні системи та організації питань державної охорони органів державної влади та посадових осіб.
Питання державної охорони являють собою таку правову систему, яка має переважно практичне значення. Правове забезпечення діяльності у таких умовах потребують надійного, лаконічного та стабільного унормування, що власне й демонструє коментований нормативний акт.
Також пропонується спеціальне профільне законодавство, яке регулює окремі питання державної охорони.