Використання об'єктів інтелектуальної власності в рекламі

Використання об'єктів інтелектуальної власності в рекламі

420.00 грн.
Видавництво:
Модель: JK-10119
Наявність: Є в наявності
Переглянуто 1930 переглядів

Характеристики

  • Автор Багрій Т.Я., Биркович О.І., Биркович Т.І., Бондар І.С.
  • Вага 1 кг
  • Видавництво Ліра-К
  • Кількість сторінок 520
  • Мова українська
  • Обкладинка м'який
  • Рік видання 2016
  • Тип видання Навчальний посібник
  • Тираж 100
  • Продавець ЮрКнига

Опис

У навчальному посібнику розкриваються основні положення правової охорони і захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності та особливості їх використання в рекламі. На основі норм основних міжнародних і національних нормативно-правових актів та Конституції України, Цивільного кодексу України розкриваються загальні положення і структура права інтелектуальної власності, дається правова характеристика окремим групам об’єктів інтелектуальної власності, змісту та обсягу майнових і немайнових прав, правовий аналіз договорам у сфері інтелектуальної власності як форми використання майнових прав та особливості використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі.

Даний навчальний посібник може бути рекомендовано для викладання в межах навчальних програм вищих навчальних закладів України. Матеріал навчального посібника «Використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі» розраховано здебільшого на студентів-маркетологів, студентів спеціальності «Дизайн та реклама», він може стати у нагоді для студентів юридичних ВНЗ та студентам-спеціальності піар-менеджмент, аспірантам, здобувачам, викладачам та широкому колу фахівців у сфері права інтелектуальної власності та рекламної діяльності.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре