Банківський комплаєнс: питання теорії та практики
780.00 грн.
Переглянуто 19 переглядів
Категорії
Кошик
Аккаунт
Пошук
Останні перегляди
Всі категорії
×
- Історія держави і права
-
Галузі права
- IT-право
- Європейське право
- Інвестиційне право
- Іноземна мова для юристів
- Інтелектуальна власність
- Інформаційне право
- Історія держави і права
- Аграрне право
- Адвокатура
- Адміністративне право
- Антимонопольне право
- Банкрутство
- Військове право
- Господарське право і процес
- Діловий лист і етика
- Екологічне право
- Земельне право
- Конституційне право
- Корпоративне право
- Космічне право
- Кримінальне право і процес
- Міжнародне право
- Міжнародне приватне право
- Міжнародний арбітраж
- Медіація
- Медичне право
- Митне право
- Морське право
- Нотаріальне право
- Податкове право
- Порівняльне правознавство
- Права людини
- Право нерухомості
- Римське право
- Сімейне право
- Спортивне право
- Страхове право
- Судова практика
- Теорія держави і права
- Транспортне право
- Трудове право
- Філософія та психологія права
- Фінансове право
- Цивільне право і процес
- Юридичний менеджмент
- Закони
- ЗНО
- Кодекси
- Коментарі
Кошик
×
Ваш кошик порожній!
Мій аккаунт
×
Пошук
×
Останні переглянуті товари
×
Характеристики
- Автор Мулик А.К.
- Вага 0.3 кг
- Видавництво Юрінком Iнтер
- Кількість сторінок 252
- Мова українська
- Обкладинка твердий
- Рік видання 2025
- Тип видання Монографія
- Формат 145х215 мм
- Продавець ЮрКнига
Опис
Монографію присвячено комплексному дослідженню теоретичних і прикладних аспектів банківського комплаєнсу як правового феномену, що формується на перетині господарського, фінансового та банківського права. У роботі обґрунтовано поняття банківського комплаєнсу, його ознаки, види, а також економіко-правові передумови виникнення та еволюції в умовах трансформації фінансового сектору. Авторкою обґрунтовано доцільність розмежування видів комплаєнсу в контексті забезпечення ефективності банківського управління.
Значну увагу приділено господарсько-правовим аспектам організації комплаєнс-функції в банках, зокрема правовій природі відносин у сфері комплаєнсу, принципам його побудови, ролі суб’єктів правовідносин, а також механізмам державного регулювання та інституціям банківського саморегулювання. Окремий розділ присвячено аналізу специфіки здійснення окремих видів банківського комплаєнсу: від операційного й санкційного до антикорупційного, трудового, податкового та комплаєнсу у сфері віртуальних активів. Авторка досліджує особливості правозастосування та сучасні підходи до ідентифікації ризиків і формування комплаєнс-культури.
Практична цінність дослідження полягає в розробці пропозицій щодо вдосконалення правового регулювання банківського комплаєнсу в Україні з урахуванням міжнародних стандартів, рекомендацій FATF та підходів провідних юрисдикцій. Монографія може бути використана у нормотворчій діяльності, судовій практиці, внутрішньому банківському регулюванні, а також у науковій та освітній діяльності.
Значну увагу приділено господарсько-правовим аспектам організації комплаєнс-функції в банках, зокрема правовій природі відносин у сфері комплаєнсу, принципам його побудови, ролі суб’єктів правовідносин, а також механізмам державного регулювання та інституціям банківського саморегулювання. Окремий розділ присвячено аналізу специфіки здійснення окремих видів банківського комплаєнсу: від операційного й санкційного до антикорупційного, трудового, податкового та комплаєнсу у сфері віртуальних активів. Авторка досліджує особливості правозастосування та сучасні підходи до ідентифікації ризиків і формування комплаєнс-культури.
Практична цінність дослідження полягає в розробці пропозицій щодо вдосконалення правового регулювання банківського комплаєнсу в Україні з урахуванням міжнародних стандартів, рекомендацій FATF та підходів провідних юрисдикцій. Монографія може бути використана у нормотворчій діяльності, судовій практиці, внутрішньому банківському регулюванні, а також у науковій та освітній діяльності.