Політико-правові засади бюджету участі в системі демократичних практик: світовий досвід і Україна
280.00 грн.
Переглянуто 1420 переглядів
Категорії
Кошик
Аккаунт
Пошук
Останні перегляди
Всі категорії
×
- Історія держави і права
-
Галузі права
- IT-право
- Європейське право
- Інвестиційне право
- Іноземна мова для юристів
- Інтелектуальна власність
- Інформаційне право
- Історія держави і права
- Аграрне право
- Адвокатура
- Адміністративне право
- Антимонопольне право
- Банкрутство
- Військове право
- Господарське право і процес
- Діловий лист і етика
- Екологічне право
- Земельне право
- Конституційне право
- Корпоративне право
- Космічне право
- Кримінальне право і процес
- Міжнародне право
- Міжнародне приватне право
- Міжнародний арбітраж
- Медіація
- Медичне право
- Митне право
- Морське право
- Нотаріальне право
- Податкове право
- Порівняльне правознавство
- Права людини
- Право нерухомості
- Римське право
- Сімейне право
- Спортивне право
- Страхове право
- Судова практика
- Теорія держави і права
- Транспортне право
- Трудове право
- Філософія та психологія права
- Фінансове право
- Цивільне право і процес
- Юридичний менеджмент
- Закони
- ЗНО
- Кодекси
- Коментарі
Кошик
×
Ваш кошик порожній!
Мій аккаунт
×
Пошук
×
Останні переглянуті товари
×
Характеристики
- Автор Іщейкін К.Є.
- Вага 0.5 кг
- Видавництво Юридична думка
- Кількість сторінок 404
- Мова українська
- Обкладинка твердий
- Рік видання 2018
- Тираж 100
- Формат 145х200 мм
- Продавець ЮрКнига
Опис
Розглянуто передумови зростання значення громадянської участі у сучасних політичних процесах та появи нових інструментів залучення громадян до процесів прийняття рішень, зокрема бюджету участі.
Показано, що теоретичне обґрунтування нова модель участі отримала у концепціях учасницької та дорадчої демократії, а на практиці почала широко реалізовуватися з початку XXI ст.
Розкрито еволюцію цього феномена, передумови, що сприяли його впровадженню (зростання демократичного дефіциту, наростання кризових явищ у державному управлінні, децентралізаційні процеси) та класифіковано різновиди бюджетів участі.
Проаналізовано міжнародний досвід впровадження бюджетів участі, зокрема у Північній Америці та на Європейському континенті; особливості його запозичення різними країнами.
Розглянуто досвід українських міст, які почали реалізацію бюджету участі з 2015 року, визначено його особливості у порівнянні з міжнародною практикою, визначено позитивні й негативні наслідки застосування такого інструмента участі та розроблено рекомендації щодо його вдосконалення, у тому числі шляхом внесення змін до законодавства України.
Для науковців, викладачів, політиків, державних службовців, широкого загалу читачів, які прагнуть брати участь у суспільно- політичному житті.
Показано, що теоретичне обґрунтування нова модель участі отримала у концепціях учасницької та дорадчої демократії, а на практиці почала широко реалізовуватися з початку XXI ст.
Розкрито еволюцію цього феномена, передумови, що сприяли його впровадженню (зростання демократичного дефіциту, наростання кризових явищ у державному управлінні, децентралізаційні процеси) та класифіковано різновиди бюджетів участі.
Проаналізовано міжнародний досвід впровадження бюджетів участі, зокрема у Північній Америці та на Європейському континенті; особливості його запозичення різними країнами.
Розглянуто досвід українських міст, які почали реалізацію бюджету участі з 2015 року, визначено його особливості у порівнянні з міжнародною практикою, визначено позитивні й негативні наслідки застосування такого інструмента участі та розроблено рекомендації щодо його вдосконалення, у тому числі шляхом внесення змін до законодавства України.
Для науковців, викладачів, політиків, державних службовців, широкого загалу читачів, які прагнуть брати участь у суспільно- політичному житті.